banojan

پچ پچ های زنانه

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

معرفی کتاب

                 

 

* بیشتر مردم زندگی را پیکار می انگارند. اما زندگی پیکار نیست، بازی است. هر چند بدون آگاهی از قانون معنویت نمی توان در این بازی برنده شد و پیروز شد...... زیرا آنچه آدمی بکارد همان را درو خواهد کرد. یعنی هر آنچه از آدمی در سخن یا عمل آشکار شود یا بروز کند به خود او باز خواهد گشت؛ و هر چه بدهد باز خواهد گرفت.

اگر نفرت بورزد، نفرت به او باز خواهد آمد. و اگر عشق ببخشد، عشق خواهد ستاند.اگر انتقاد کند،از او انتقاد خواهد شد.اگر دروغ بگوید به او دروغ خواهند گفت. و اگر تقلب کند به او حقه خواهند زد. همچنین به ما آموخته اند که قوه تخیل در بازی زندگی نقشی عمده دارد.

* کسی که از نفوذ کلام با خبر است، به هنگام گفتگو دقت بسیار به خرج می دهد. کافی است مراقب واکنش کلامش باشدتا بداند که « بی ثمر باز نمی گردند». انسان با کلامی که بر زبان می آورد پیوسته قوانینی را برای خود وضع می کند.

* خیرخواهی انسان نیکخواه،پیرامونش هاله ای عظم از حمایت می آفریند.از این رو هر سلاحی که به سوی او نشانه رود،کارگر نخواهد افتاد. به عبارت بهتر، محبت و رضایتمندی،دشمنان درون او را نابود می کنند. از این رو برون از خویش نیز دشمنی نخواهد داشت.

قسمت های کوچکی از کتاب را خواندیم. این کتاب سرشار از مثال ها و اتفاقاتی است که  پیرامون بحث مورد نظر برای افراد اتفاق افتاده.از نظر من کتاب فوق العاده آموزنده ای هست.

امیدوارم با مطالعه اش حال دلتون خوب و خوش شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهرا سادات موسوی

نقاشی

                                                               

 

سلامی به طراوت گل ها

صبحتون قشنگ امیدوارم امروز و هر روزتان پر از خنده و شادی از ته دل باشه

از همان متون اول که نوشتم اسرار بر این داشتم که یک سرگرمی برای خودتان انتخاب کنید و اوقات فراغتتان را با آن بسر برید که بسیار تاثیر دارد در فکر و خیال و درگیر شدن به موضوعات بی اهمیت. در همین راستا از امروز می خواهم یک سری کارهای خودم را در این صفحه قرار بدهم.

من چون علاقه به نقاشی دارم از چندی قبل شروع کردم به نقاشی کشیدن البته کاملا دلی است و تا الان هیچ آموزشی ندیدم. امیدوارم انگیزه ای هر چند کم برای شما باشد که در راهی که علاقه دارید قدم بردارید.

بهترینها را برایتان آرزو می کنم.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهرا سادات موسوی

عید

                     

سلام و صد سلام

پیشاپیش عیدتون مبارکheart 

این روزها هوای عالیه بهاری داریم و عید فطر و تعطیلی و کلی اتفاقات خوب.

پس بیایید فکر های منفی و خستگی و کنار بگذاریم با کلی انرژی یه لباس رنگ روشن شاد بپوشیم. پنجره ها رو باز کنیم تا هوای بهاری به همه جای خونه سرک بکشه. عطر خوشبو بزنیم تو هوا یا اگر اهل عود هستید که چه بهتر یه عود ملایم و خوشبو روشن کنید تا انرژی خونه مثبت تر شهwink یه نظافت کلی کنید و از امروز یک لبخند دلنشین و حرفهای خوب پیشکش اهالی خونه بکنید و تاثیرات شگفت انگیزش را به تماشا بنشینیدheartheart

روزتون خوش و پر انرژی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهرا سادات موسوی